dinsdag 23 augustus 2011

Gebreide Kadootjes ;-)

Pas geleden heb ik van Miek heerlijke zelf gebreide sokken gehad in van die vrolijke kleurtjes. Ze zijn iets te groot en meteen door Rob ingepikt, want ze zitten heerlijk!



Afgelopen winter heb ik kasten opgeruimd en tassen vol met wol, katoen en andere garens aan Miek gegeven. Veel was uit de jaren 80 en 90 en nog ouder want sinds m'n jeugd heb ik al last van het brei en andere crea virussen.

Ook zaten er half afgemaakte truien bij, onder andere een Ierse motieven trui, maar opeens was ik al die kabels maken zoooo zat, dat ik 'm in de kast heb gemikt en er nooit meer naar gekeken heb. Heel handig met een grote en hoge inloopkast!



In de jaren 90 werd ik aangestoken door het quiltvirus en de truien waren voor altijd vergeten.......

Maar Miek met haar creatieve geest zag iets heel anders dan een halve Ierse trui en heeft er een mooi kussen van gemaakt!


Ze heeft er een stuk aangebreid en er een heerlijk kussen van gemaakt. En een grote houten knoop maakt het helemaal af!

Dank je wel Miek het is een lekker steuntje in de rug!

Groetjes Hetti  ;-))


5 opmerkingen:

  1. Wat een creatieve zussen zijn jullie toch.
    Wat zal Rob genieten van zijn gebreide sokken.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kado's heb je gehad van Miek.
    Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan hoor Hetti, ik maak er een kunst van om toch voorwerpen in jullie huis te krijgen hahahaha.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zulke mooie sokken heb ik Rob nog niet over de camping zien fietsen...hij draagt ze zeker in bed! Ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...