zondag 16 oktober 2011

Poes voor Marit

Mijn nichtje Marit heeft een tijdje geleden een mooie rode poes uit het asiel gekregen. En aangezien ze borduren ook een leuke bezigheid vindt, heb ik deze poes van Tralala voor haar gemaakt.


Met een bijpassend stofje heb ik er een geurzakje van gemaakt, gevuld met lavendel uit de tuin.

Het is een gratis patroontje van Des Filles et une Aiguille en er staan nog meer freebies van franse ontwerpers op o.a.  Maryse, Miss Kat, en Marjorie Massey.

Ook staan er goede tutorials (uitleg) op van pinkeeps, naaldenmapjes en andere leuke borduur hebbedingen. Ofschoon de uitleg in het frans is zijn de foto's zo duidelijk dat het niet moeilijk is om iets te maken.

Toen ik er 'n paar foto's van wilde maken in de tuin kwam Vlekkie, onze zwerfpoes, ook meteen kijken.

Want ze houdt niet zo van indringers op haar terrein!  Maar deze poes rook zo vreemd naar lavendel, dat het geen kwaad kon.


Helaas was het ook niet eetbaar, dus je hebt geluk gehad Marit!  :-)))

Veel plezier en groetjes van Hetti ;-)







3 opmerkingen:

  1. What a cute piece! Love the fabric background you chose. Think the kitty recognized herself?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a piece you have made, love the colors...
    Hihi ben ik nu in het engels aan het typen, maar je snapt het he.
    Wat leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...