woensdag 1 mei 2013

SAL Delft Blue Love To Stitch Part 5

Inmiddels zijn we al bij deel 5 van de SAL aangekomen.
De hartjes verbeelden onze liefde voor borduren en de meesten van ons zijn gek op de leuke, mooie en oude borduurschaartjes. Het Ooievaar-schaartje in het patroon is het meest bekende borduurschaartje.
Daarom heb ik er deze maand een kleine verrassing bij ontworpen ;-))

We already arrived at Part 5 of the SAL.
The hearts represent our love for Embroidery and most of us love the fun, beautiful and ancient embroidery scissors. The Stork-scissors in the pattern is the most famous embroidery scissors.
Therefore I have designed a  little surprise this month ;-))


De grijze kruissteken zijn de overlappende steken van het 2e en 4e deel. Aub niet borduren!
The grey cross stitches are the overlapping from the 2e and 4e part. Please do not embroider!


En een kleine verrassing :-))
And a little surprise :-))




Deel 5 komt aan de rechterkant van deel 4 en onder deel 2. Kijk even op het raster van de 12 delen beneden.
Part 5 is on the right side of part 4 and beneath part 2. Please take a look on the model grid of the 12 parts, see below.


Deel 1, 2, 3, 4 en 5 samen.
Part 1, 2, 3, 4 and 5 together.


Deel 5 en schaarvinder van mijn zus Miek.
Part 5 and scissorsfob from my sister Miek.



Dank jullie wel voor de foto's van jullie vorderingen!!
Thank you so much for the  photos from your updates!!


From Marie-Lise.


From Annemiek.

From Martina M.


From Miek.

Veel plezier met borduren, Enjoy the stitching,
Hetti ;-))



8 opmerkingen:

  1. wat heb je er een leuk schaarvindertje van gemaakt!
    het is een grappig en handig kadootje zo...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for Part 5 off your SAL,
    and Congratulations to the new King - I like him and Maxima.
    Have a nice Week
    Martina M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely! Thank you for the surprise, I just love the fob!

    Hugs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n mooi kado'tje er deze keer bij. Bedankt voor deeltje 5

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Lief klein cadeautje heb je er bij gemaakt. Die kan ik tussendoor nog wel een keer maken. Ik mag van mezelf niet met een nieuw borduurwerk beginnen voordat mijn alfabet af is (ben ik al bijna een jaar mee bezig, geloof ik, maar ik hoef alleen nog maar de Z en mijn initialen....)

    Lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig deel heb je weer ontworpen.. leuk met die hartjes!!
    heel mooi.
    En wat leuk dat er zoveel zijn die het met je mee maken.
    je losse ontwerp ook ontzettend leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Hetti voor je leuke schaarvinder en natuurlijk deel 5.

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...