woensdag 15 mei 2013

SAL Delft Red Love To Stitch Part 5

Inmiddels zijn we al bij deel 5 van de rode SAL aangekomen.
De hartjes verbeelden onze liefde voor borduren en de meesten van ons zijn gek op de leuke, mooie en oude borduurschaartjes. Het Ooievaar-schaartje in het patroon is het meest bekende borduurschaartje.
Daarom heb ik deze maand een kleine verrassing ontworpen, net zoals bij de Blauwe SAL deze maand ;-))

We already arrived at Part 5 of the Red SAL.
The hearts represent our love for Embroidery and most of us love the fun, beautiful and ancient embroidery scissors. The Stork-scissors in the pattern is the most famous embroidery scissors.
Therefore I have designed a  little surprise this month just like the Blue SAL this month ;-))

En een kleine verrassing :-))
And a little surprise :-))





Deel 1, 2, 4 en 5 samen.
Part 1, 2, 4 and 5 together.


Deel 5 en schaarvinder van mijn vriendin Marion.
Part 5 and scissorsfob from my friend Marion.


Deel 5 en schaarvinder van mijn zus Miek.
Part 5 and scissorsfob from my sister Miek.


Dank je wel  Bea S. voor de foto van Deel 4.
Thank you Bea S. to show us your Part 4.


Veel plezier met borduren, Enjoy the stitching,
Hetti ;-))

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige aflevering weer...
    Had ik maar meer borduurtijd en was ik maar niet aan zoveel dingen bezig.
    Gelukkig lopen de patroontjes niet weg. Ik vind ze erg mooi en kan natuurlijk ook wat kleinere werkstukjes maken met deze motieven!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Hetti voor het leuke patroontje voor de schaarvinder. Die ga ik zeker maken maar eerst moet de vlag voor Jip af. Deel 5 van de SAL doe ik in het weekend, daar kan niet mee wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetti, Thanks for the fob designs...Love them. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig patroontje van de scissorsfob.
    Lieve groet en een fijn Pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief patroontje voor een scissorfob. Leuk als klein cadeautje.
    En ja, hartjes zijn bij mij altijd welkom :) Ik ga hier zeker nog aan beginnen! Dank je wel voor je mooie patronen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE !!
tHANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...